تشک خوشخواب دونفره برن که می توانید با خود به کوه ببرید

این تصور غلط وجود دارد که هر تشک سفت برای خواب ما سالم و مفید است. هیچ چیز بدتر از این نمی تواند باشد.

سختی تشک خوشخواب دونفره برن باید به طور خاص با توجه به وزن و قد کاربر انتخاب شود . لایک ها نیز نقش مهمی دارند، اما نمی توانند تنها عامل تعیین کننده باشند.

بهتر است مدلی را انتخاب کنید که بسته به سمتی که روی آن چرخانده شده، سختی متغیری داشته باشد.

همه تشک های SleepMed با این ویژگی مشخص می شوند که علاوه بر برگشت پذیر بودن دارای لایه هایی نیز هستند که کاربر می تواند به ترتیب انتخاب

خود آنها را مرتب کند. این بر احساس سختی و راحتی تأثیر می گذارد. به لطف این، یک مدل قادر است با نیازهای یک فرد با هر وزنی سازگار شود.

تشک نارگیلی نیز برای نیازمندترین افراد ساخته شدSleepMed که بین لایه ها قرار می گیرد، سختی را افزایش می دهد و تأثیر مفیدی بر گردش هوای داخل

تشک دارد. این جنبه دیگری است که هنگام تصمیم گیری در مورد یک مدل خاص باید به آن توجه کنید.

جریان هوای مناسب در تشک نه تنها خطر واکنش های آلرژیک را کاهش می دهد، بلکه عمر آن را افزایش می دهد و راحتی خواب را بهبود می بخشد.

تشک های SleepMed از راه حل فناوری AirForce استفاده می کنند که شامل برش مناسب فوم های VPPHR در توری تهویه است

. این امر طراوت، راحتی و خواب سالم را تضمین می کند. افرادی که تصمیم به خرید تشک جدید می‌گیرند با یک دوراهی مواجه می‌شوند که آیا یک مدل هیبریدی – ترکیبی از لایه فوم و فنر – یا فقط فوم‌ها را انتخاب کنند.

این دو نوع در نحوه واکنش آنها به بدن متفاوت هستند، اما خواص آنها بسیار مشابه است.

مدل‌های SleepMed Hybrid Supreme و SleepMed Hybrid Premium دارای فنر چند منطقه‌ای هستند. تفاوت آن با فنر جیبی کلاسیک این است که کاملاً با ساختار آناتومیک بدن سازگار است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.