کشمش شانی مویز اسپاسم عضلانی را درمان می کند

در دوران بارداری کشمش شانی مویز به مبارزه با کم خونی و علائم سمیت تهوع، استفراغ کمک می کند. ویتامین های موجود در ترکیب محصول به رشد طبیعی جنین در رحم کمک می کند.

فواید و مضرات کشمش برای سلامت مرداناعتقاد بر این است که به دلیل وجود آرژنین در ترکیب کشمش می تواند.

قدرت را تحریک کند، در توسعه اسپرم شرکت کند و بر تحریک جنسی تأثیر بگذارد علاوه بر این، میوه خشک تأثیر مثبتی بر سطوح هورمونی دارد.

خلق و خو را بهبود می بخشد، رشد عضلات را تقویت می کند فواید کشمش برای کودکانبه دلیل محتوای بالای گلوکز و فروکتوز، کشمش باعث افزایش انرژی می شود.

بدن کودکان را با ویتامین های گروه B، ویتامین C و E، منگنز، سلنیوم، روی، پتاسیم، فسفر، آهن و سایر مواد مفید اشباع می کند. همچنین محصول مثبت است.

بر رشد کودک تأثیر می گذارد، سطح هموگلوبین را عادی می کند، ناخن ها، استخوان ها، دندان ها، مو را تقویت می کند، ایمنی را بهبود می بخشد.

کشمش

این یک منبع سریع از کربوهیدرات های بسیار مورد نیاز است و به بهبود عملکرد کمک می کند 100 گرم کشمش حاوی موارد زیر است اسید اسکوربیک ویتامین c است.

میلی گرم آهن749 میلی گرم پتاسیم50 میلی گرم کلسیم3.7 گرم فیبر32 میلی گرم منیزیم11 میلی گرم سدیم به عنوان مرجع، نصف فنجان کشمش.

بسته به سن و جنسیت، حدود 10 تا 24 درصد از نیاز روزانه شما به فیبر را تامین می کند. نصف فنجان کشمش به طور متوسط 1.3 میلی گرم آهن دارد.

این حدود 7 درصد از مقدار توصیه شده روزانه برای اکثر زنان بالغ و 16 درصد برای مردان بالغ است 101 میلی گرم فسف فایده کشمش است.

برای سلامتی کشمش منبعی از مواد شیمیایی طبیعی به نام فیتونوترینت ها مانند فنل ها و پلی فنول ها است این نوع مواد مغذی آنتی اکسیدان در نظر گرفته می شوند.

آنها به حذف رادیکال های آزاد از جریان خون و جلوگیری از آسیب سلولی و DNA کمک می کنند.

به دلیل وجود منیزیم و ویتامین های گروه B موجود در کشمش است.

که وظیفه عملکرد سیستم عصبی و عادی سازی خواب را بر عهده دارند، برای کسانی که از بی خوابی رنج می برند مفید است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.