با پوشیدن کفش اسکیچرز اصل ویتنام هرگز پاهای شما بو نمی گیرد

آگاهی روزافزون از یک سبک زندگی سالم، تمایل به بهبود زیبایی شناسی چهره و تمایل به پیروی از روندها به این معنی است که هر روز افراد بیشتری علاقه مند به آموزش دویدن هستند.

از نظر تئوری، برای این نوع فعالیت به چیزی جز نیت خوب نیاز ندارید تنها کاری که باید انجام دهید این است که بیرون بروید و بدوید.

در عمل ، کاملاً متفاوت به نظر می رسد برای اینکه تا حد ممکن احساس راحتی و امنیت کنید ، باید تجهیزات مناسب و مهمتر از همه کفش های دویدن در

نظر گرفته شده برای آن را تهیه کنید.

ویژگی کلیدی که مدل های کفش دویدن و کفش پیاده روی را متمایز می کند، نوع متفاوت بالشتک است.

در صورت دویدن، پا در کفش اسکیچرز اصل ویتنام کاملاً متفاوت عمل می‌کند، به همین دلیل است که عناصر بالشتک در کفش‌های تمرینی متفاوت ساخته شده‌اند و در مناطق مختلف قرار دارند .

مدل‌های کفش دویدن دارای بالشتک بسیار ضخیم‌تری هستند که در تمام طول آن قرار دارند، در حالی که آنهایی که برای پیاده‌روی در نظر گرفته شده‌اند.

از نظر راحتی و پشتیبانی از پا، زیره کفش اساس است کفش‌هایی که برای دویدن هستند، کفی ضخیم‌تری دارند و کفش‌هایی که برای پیاده‌روی هستند، باریک‌تر هستند.

دوندگان در حین تمرین یا مسابقه با نیروی بسیار بیشتری به زمین ضربه می زنند، به همین دلیل است که کفش آنها باید این ضربه ها را به خوبی جذب کند.

این عمل به طور قابل توجهی خطر آسیب دیدگی را کاهش می دهد که ممکن است آغاز یک استراحت طولانی باشد.

هنگام پیاده روی روزانه، نیازی به استفاده از کفی ضخیم نیست، زیرا نیروی وارد بر زمین کمتر است و فشار کمتری به پا وارد می کند.

وقتی صحبت از این جنبه به میان می‌آید، کفش‌های مخصوص استفاده روزمره، مدل‌های انعطاف‌پذیرتری از کفش‌ها برای تمرین دویدن هستند.

باید به یاد داشته باشیم که پای واکر ابتدا با پاشنه و تنها پس از آن با تمام پا با زمین تماس می‌گیرد، بنابراین کفش‌های او باید انعطاف‌پذیر باشند تا در این حالت قرارگیری پا مقاومت کنند .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.