کشف ماده جدیدی در صابون روشن کننده گیاهی گل سیتو

صابون پتاسیم یک صابون خاکستری سنتی است که حدود صد سال در لهستان شناخته شده است اولین آن در سال 1921 با نام تجاری “Biały Jeleń” تولید شد. مادربزرگ ها، مادربزرگ ها و مادران ما از آن استفاده می کردند.

سپس، هنگامی که صابون های سدیم رنگارنگ و معطر در داروخانه ها در دهه 1980 و 1990 ظاهر شد، صابون خاکستری پتاسیم تقریباً به طور کامل فراموش شد.

امروزه که آگاهی اجتماعی در مورد سبک زندگی اکولوژیکی در حال افزایش است و حرکت‌های زباله‌های صفر و کم‌تر روزبه‌روز محبوب‌تر می‌شوند،

صابون روشن کننده گیاهی گل سیتو به نفع خود بازگشته است.

صابون پتاسیم به دلایل زیادی در این روندها قرار می گیرد. صد در صد طبیعی، فاقد مواد افزودنی مصنوعی، سفید کننده و مواد نگهدارنده مضر برای پوست و

محیط زیست است.

در طی فرآیند صابونی سازی با هیدروکسید پتاسیم از با کیفیت ترین چربی های نخل ایجاد می شود. این کاملا جهانی است، برای استفاده توسط تمام

خانواده، از نوزادان تا سالمندان، بی خطر است.

بیایید ببینیم چرا ارزش یادآوری را دارد و بیایید نگاهی دقیق تر به آن بیندازیم.رنگ صابون خاکستری کمی با نامش متفاوت است، معمولا قهوه‌ای بژ است و هر چه طولانی‌تر «بلوغ» شود، تیره‌تر است.

قوام آن کاملاً نرم است و تحت تأثیر آب بیشتر چرب و پلاستیک می شود.

اگر می‌خواهیم مطمئن شویم که صابون پتاسیم سنتی می‌خریم، باید بررسی کنیم که آیا ترکیب شامل نام لینولئات پتاسیم، پالمات پتاسیم یا اولیوات پتاسیم است یا خیر.

آن وقت مطمئن خواهیم شد که با صابون پتاسیم اصلی سر و کار داریم.

وقتی به جای پتاسیم در ترکیب سدیم وجود دارد، به این معنی است که صابون یک صابون خاکستری سنتی نیست، بلکه یک صابون سدیم است.

اول از همه، این صابون تحریک نمی کند و واکنش های آلرژیک ایجاد نمی کند.

زیست محیطی است، به خوبی پوست را شستشو، پاکسازی و چربی زدایی می کند.

به دلیل خواص ضد باکتریایی آن، برای پوست های مستعد آکنه عالی است.

این به تسکین التهاب، خراشیدگی و بریدگی و همچنین تورم کمک می کند. این به ما کمک می کند تا ترکش را برداریم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.